Söndag

Rätt tråkigt väder idag :/ Surt! Jag som hörde rykten om värsta vår-vädret, men icke det. Det gör iofs inte jätte mycket, jag & älsklingen har tagit denna morgonen till att städa huset och få ordning och reda! Känns gött som tusan :) Man vill ju ha det fint och rent om bebisen skulle vilja komma någon dag snart!

Än så länge händer det inget alls :/ Det är bara att fortsätta vänta, 8 dagar över tiden nu. Fast jag blir nöjd bara jag slipper igångsättning, så den har några dagar till på sig, hehe. Vår lill* plutt verkar trivas gott i mamma mage iaf, det är det ingen tvekan om.

Annars då, helgen har bestått av massa mys och kvalitetstid med nära och kära, precis så som jag älskar att ha det. Idag ska vi på kalas också, trevligt värre :)

Nu ska jag lägga mig i ett bad och fräscha till mig lite :)! Later.


Kommentarer
Postat av: Camilla

ja, det va jätte skönt att det försvann nu!! =) Ja, man måste faktiskt variera sig och det kommer kännas bättre i kvalitée med färg istället för blekning. Nu tycker jag att bebisen ska titta ut, är ju så nyfiken! Men som du skriver den trivs nog så bra i din mage =) =) kramar på dig söt

2011-04-03 @ 19:58:11
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0