Måndag

Idag är det Måndag, ny vecka och min absolut sista vecka som gravid med säkerhet. Har det inte hänt något innan lördag så sätter dom igång mig. Känns ganska skönt att veta att det snart är över, för jag längtar ihjäl mig och dessutom känner jag mig riktigt skabbig nu. Vill fräscha upp kropp och själ på något vis, men det känns ganska omöjligt. Man känner sig inte snygg någonstans när man går såhär i sluttampen och man är svullen osv. Jag ska dock inte klaga, för jag har älskat att vara gravid, det är utan tvekan det finaste jag vart med om! ♥

I morgon ryker mitt löshår också, det känns riktigt gott faktiskt. Orkar inte med det längre och söta Camilla ska komma hit och hjälpa mig! Det är en fin vän det ♥ Tror att vi ska ta lite på topparna med, för dom är så slitna nu att de trillar av snart usch! Har bestämt mig för att bli mörkhårig igen också, tror inte att jag kommer ångra mig, fast man vet aldrig. Vi får helt enkelt se :)



En sliten tjej som är trött som tusan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0