Mammas söta lilla tjej i sina nya kläder :...

img_7577 (MMS)

Mammas söta lilla tjej i sina nya kläder :) Idag har vi vart på kusin Vincents dop och lilla Lovisa var hur snäll som helst igenom hela tiden :) Kändes skönt! Jag vet att det är dålig uppdatering nu, men jag känner att mina prioriteringar är på annat just nu, så det blir väl bara något inlägg här och var med mobilen :) Har ju inte ens haft igång datorn sedan Lovisa föddes, endast använt mig utav min iphone när tiden funnits! Så vet ni iaf, kommer tillbaka så småningom! :)


Kommentarer
Postat av: jennifer Täng - miss dee

taack :) söt bebis !!

2011-04-17 @ 20:29:39
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Bella

Åh vilken söt liten tjej!! :)

Tack :) Ja det finns folk till allt. Dock skadar dom ju sig själva mer än vad dom skadar någon annan när dom håller på så.

2011-04-20 @ 10:21:14
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: malin

åh, så vacker!!!!!

2011-04-21 @ 00:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0