Lördag & strålande sol

Min lilla prinsessa ligger och sover och jag har precis duschat och käkat frukost :) Hon är snäll som ger mamma lite tid att fixa! Nu ska jag bara göra mig i ordning också, vi får väl se om hon sover genom det också, annars får hon ligga i babygymmet sålänge.



Just nu, inte jätte charmigt direkt, men man får bjuda på sig själv :)

Jag vet inte vad dagen bjuder på idag, mer än att jag ska över till mormor och morfar för en kopp kaffe och lite sol på deras altan :) Underbart! Jag måste få lite färg nu, har ju inte solat alls under dessa dagar de vart sol, det har inte riktigt blivit så, tråkigt nog.

Sedan i eftermiddag kommer älsklingen hem igen också, det är bra :) Saknar honom redan, min prins.
Hoppas att ni får en fin helg i det fina vädret godingar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0