Det finns inget finare

God morgon alla fina :) Det är helt fantastiskt väder ute och har ju vart i flera dagar nu, kan man bli annat än glad? Jag älskar det iaf, man njuter utav varje sekund känns det som. Vad roligt att se att det är så många som stannat kvar, trots den usla uppdateringen! :) Just nu känner jag bara att jag vill ta vara på alla stunder jag kan med min dotter, tiden går ju så himla fort och hon växer galet mycket hela tiden. Det är ju iofs kul att se utveckligen, men jag vill ju alltid att hon ska vara min lilla docka :) haha! Det är ganska sjukt hur mycket man kan älska någon på så kort tid, hon är verkligen mitt allt ♥ Denna kärlek som jag känner, har jag aldrig känt förut.
Hur som helst, efter att lilla tjejen fått mat och ren blöja så somnade hon om igen. Jag valde att gå upp och käka frukost och ta mig tiden till datorn för första gången sedan hon föddes. Så nu sitter jag här med en kopp vaniljte och lägger över alla foton vi tagit hittills. Jag ser nu att vi vart kassa med att ta kort, det måste bli ändring, för det är ju så himla roligt att ha sedan! Jag tänkte att jag skulle framkalla massa kort och göra ett album till henne, som hon sedan kan kika i när hon blir äldre.



Min lilla tjej, 2 veckor & 3 dagar gammal! :) Min lycka är total och det är det enda jag tjatar om, men så får det vara. Jag kan ju säga det: Livet börjar inte på riktigt före man fått barn, det är lycka ♥

En förlossningsberättelse kommer längre fram när jag tar mig tiden att skriva en :)

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan hoppa in i duschen medans Lovisa ändå sover!

ps. jag vill även passa på att tacka alla som tagit sig tiden att komma förbi och säga hej, ni är guld. Och tusen tack för alla super fina presenter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0