I'm back

Oh, internet är igång och installerat! Efter en hyfsat lång väntan på ca. 3 veckor så var de här och greja iaf.
Nu är bara kruxet att jag inte får igång tv:n, eller rättare sagt boxen, den vill inte som jag :/
Jag hatar verkligen att greja med sånt här, för det vill aldrig som man själv vill och det ska ALLTID krångla.
Det känns surt, men Robin för göra ett försök när han kommer hem, annars får vi ringa leverantören och höra vad som kan gått snett, hehe :)

Hur som haver, snökaos ute idag ja :) Mysigt värre, dock inte när man ska bege sig ut i det, men sitter man inne så är det fint. Jag ska dock iväg till jobbet senare i eftermiddag, om bussarna går som de ska?
Det återstår att se.

Nu ska jag gå över till mormor och morfar för en kopp kaffe!
Jag var förresten ute och skottade idag, duktigt? Ah visst :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0