Första advent

Oj oj, helgen har passerat i en väldans fart känner jag. Allt har liksom gått i ett!
Fredagskvällen tillsammans med mina tjejer var underbar, vi hade så trevligt.
Det behövs inte så mycket mer än deras sällskap och lite prat så är dagen räddad :)

Igår fick jag sovit ut medans hjärtat envisades med att jobba! Därefter åkte vi och hämtade min lillebror som skulle vara hos oss över dagen och natten! Super mys. Vi drog en sväng upp till överby och köpte honom en snowracer, som han idag inte ville skiljas ifrån, käkade på Mc'Donalds och köpte godis inför kvällen.

När vi kommit hem igen och fått packat upp den där snowracern så var det ju bara ut och åka som gällde, så vi packade på oss och gick ut tillsammans med honom, det var faktiskt riktigt roligt. Man fick en tillbaka blick i hur det var för några år sedan och jag kan ju inte påstå att jag inte saknar det! Tur att man har en undanflykt till att få vara barn igen nu då :) När vi var genomfrusna så gick vi tillbaka in och kollade på film och hade det mysigt.



En gammal bild på världens bästa & finaste lillebror <3 Det är så mycket kärlek!

Dagen har spenderats med lillebror på morgonen, åkning i lilla backen och massa skoj.
Efter att vi lämnat av honom åkte vi tillbaka hem och eftersom det är första advent idag så hade jag bestämt mig för att börja julpynta här hemma! Så det har åkte fram lite dukar, gardiner har kommit upp och en liten stake här och där är på plats. Jag älskar det!

Dessutom tog jag tag i städningen samtidigt, så nu är hela huset fläckfritt och fint. Känner mig riktigt duktig faktiskt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0