Det är coolt

Hemma ifrån jobbet, ligger nu nerbäddad i sängen och ska ta ikapp några avsnitt utav oth som jag missat under min internet-lösa period. Det känns tajt :)

Efter en del strul och kö-tid i ca. 20 min på Telias kuntjänst så fick jag reda på att tv:n först kommer igång igen i morgon, men det är helt okej. Har man väntat såhär länge så kan man nog vänta lite till.

Det känns rätt konstigt att man helt plötsligt har ett helt hus att röra sig i, dock känns som det som hemma redan och jag bara älskar det. Kan knappt fatta att det redan gått 3 veckor sedan vi flytta in, det är rätt sjukt hur tiden bara springer förbi. Snart är det dags att börja julpynta också, som jag längtar :)

Nu säger jag God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0