Dagliga sysslor

Det är en konstig känsla, det där med tid.
Man är ledig och dagen bara passerar fortare än kvickt, knas.
Klockan är redan två, men jag har ändå hunnit med en hel del idag.
Tvätten är igång, städningen är gjord, kaffet med morfar är drucket och disken är borta.
Eller njae, den är i diskmaskinen som är i full gång, men ändå :)

Dessutom funkar tvn nu, det är skönt som tusan! Inget mer krångel.

I morse låg jag kvar i sängen med datorn i knät och kollade på lite avsnitt, lugn morgon.
Om ett litet tag ska jag ner och handla lite mat, idag blir det tacos, bara så ni vet ;) haha.

Senare under dagen hoppas jag på ett besök utav bror min, får se vad han bestämmer sig för.
Men nog ska han väl alltid ha lite tid över för sin älskade syster, eller hur ? :)


.
Det finaste en syster kan ha, allt en syster kan önska sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0