24 November

Det är ganska sjukt när man tänker på det, men det är ju bara 1 månad kvar till julafton.
Hur fort går inte tiden då? Nu på söndag är det dags för första advent och likaså att plocka fram allt som hör julen till. Det känns helt underbart :) Jag gillar julen, jag tycker att det är mysigt. Jag ska få upp julgardiner, lägga på röda dukar på borden och sätta upp ljusstakar i fönstrena. Allt känns så mycket lättare under denna tiden på året, all glädje och allt mys som hör till, fantastiskt. Dessutom kommer det bli en hel del julbak nu framöver, det är ju inte heller fel.



Dessutom är det ju då också dags att börja inhandla julklappar, det är också skoj.
Okej, jag erkänner, jag är en riktig sucker för julen.

Jag säger det igen, BARA 1 MÅNAD KVAR :) Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0