The sun's shining

Guuud, det är så himla härligt att vara ledig och speciellt nu när det är så härligt väder.
Igår drog jag med Sofia och bror min ut till Ljungskile och satt vid havet och drack kaffe,
fy satan vad härligt och mysigt det var. Det enda som fattades var min prins! <3
Därefter käkade vi lunch på en uteservering och senare på kvällen blev det film.
En alldeles underbar söndag, inte sådär grå och tråkig som de flesta andra.

Idag vaknade jag redan vid nio, ovanligt? Jodu.
Gick upp och duscha, gjorde fruksot, gjorde mig i ordning och åkte sedan till Göteborg.
Det blev en shoppingrunda med Anna idag, det har vart riktigt härligt faktiskt.
Underbart väder, gött sällskap och massa nytt till garderoben, kan det slå fel? Nej.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kika tv en stund, sedan ska jag se om det blir en promenad med Malin.
Det lutar väl åt det hållet iaf, om hon hör av sig :) hihi. Ska bli skönt att komma ut och gå, speciellt med min lilla pingla!

I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ännu, men något trevligt får det nog bli!
Iaf om det är fint väder, annars skulle jag kanske kunna passa på att städa lite, DET BEHÖVS!
Det är lortigt här hemma nu och tvätthögen bara växer. Det har vart fullproppade dagar med massor att göra, därav har allt här hemma hamnat åt sidan! Jag och älsklingen skulle ju storstädat igår, men det sket sig.
Jag får ta det någon utav dagarna jag är ledig nu i veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0