Life's just good right now

Detta kan nog vara bland den skönaste veckan jag haft på ett bra tag.
Jag har haft tid över för mig själv, mina vänner och min pojkvän.
Det har endast varit en jobb-dag hittills, ska dock jobba helgen, men det överlever jag.
I måndags njöt vi utav solen som tusan, det blev en och annan timme på caféet,
jag och mina vänner. Därefter spelade vi kubb hemma hos Malin, mycket trevlig måndagssyssla.

Igår gick jag hemma och mös runt med mig själv, städade lite och åkte sedan en sväng med Sophia bort till Malin för en cigg innan jobbet. Därefter jobbade jag och kvällen kunde avrundas med film tillsammans med baby.

Idag har jag tagit hand om mig själv, målat naglarna, ordnat med papper, skrivit en kom-ihåg-lista för de närmasta dagarna som lär bli rätt hektiska och kladdat lite i min almanacka. Nu inväntar jag min älskling som ska komma hem från jobbet så att vi kan laga mat tillsammans. Därefter ska jag nog lägga mig i badet med nya ELLE tidningen och bara njuta. Möjligtvis göra inpackning, för det behövs igen.

Visst är det underbart? :)



Bjuder på en gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0