Fredag

Malin Graff är grym, utbildad PT och min bästa vän.
Det slår inte helt fel, gymmade med henne idag och jag kan säga att det slår alla tidigare gånger på gymmet. Jag svettades och nu är jag helt slut. Det var så värt det :) Efter några lektioner med henne kommer man vara på topp, när löningen kommer så blir hon min PT. Jag ska komma i form, jag ska lära mig om kost och jag ska börja älska att träna. Idag fick jag gratis kan man säga, vi skulle bara gymma ihop, vi kompis emellan, men hon är redan yrkesskadad och vill lära mig allt hon kan. Underbara du <3



Nu sitter jag i soffan, som sagt helt slut. Gjorde mig lite mat nyss, det var gott och mycket välbehövligt. Tidigare idag städades det, jag tvätta och plocka ordning här hemma. Nu kan man njuta utav en lugn och skön Fredag tillsamans med älsklingen.



För övrigt beställde jag hem lite nya grejer häromdagen, jag hade hoppats på att få det idag, men icke sa nicke. Det blir förmodligen på Måndag, men det går lika bra det. Klänningen som jag beställde tänkte jag ha nästa Lördag, om den passar och allt sånt där, ska visa er när jag fått det. Har dock var väldigt dålig på att lägga upp mina nya inköp det senaste, får bli ändring på det.

Nu ska jag ta mig ett välförtjänt bad :) Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Camilla

åhh.. får nog boka henne som pt jag oxå, vill med komma iform =) duktig du är med hårinpackning o allt!! =) kanske ses på lördag! kram på dig tjejen

2010-05-16 @ 20:57:13
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gör det, hon är verkligen super duktig :) Hehe, jag försöker hålla det, det är bara det att jag ofta glömmer :) Ja det hoppas jag att vi gör :) Det hade vart super skoj! Kram

2010-05-16 @ 22:04:14
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0