Det händer grejer

WOW, vad det har blivit uselt med uppdateringar här på sista tiden.
Jag skyller på att jag har haft mycket att stå i och även njutit utav allt som hänt :)

Helgen har minst sagt vart riktigt bra och tillsammans med underbara människor så har jag gjort både det ena och det andra. Allt från en "mösexa" (som vi så fint kallar det) till mys med min fästman. Good damn var gammalt det lät, haha, det är ju dock så det är.

I morgon bli lilla jag 20 år också, ingen tonåring längre och jag kan börja inhandla min alkohol själv. Vad annars är det som är så speciellt med att bli 20? Förutom att det är jämt och firas ganska kraftigt. Hur som haver, jag har bjudit in mina närmsta och min familj på grill dagen till ära. Jag tror att det kommer bli riktigt nice.

Idag var jag och mormor iväg och handlade all mat, fy fasen vad dyrt det blir med mat till så många folk, uuuh. Det svider i pengapungen, så att säga. Dock är det så värt det och jag längtar ganska kraftigt tills i morgon. Iaf, efter handlingen med mormor så fick jag fixat mitt pass och sedan körde hon ut mig till överby där Sophia väntade på mig. Vi köpte tjejernas studentpresenter och tog oss en fika.

Nu är jag hemma och har hunnit städa lite och ska snart fixa något att äta, för nu är jag hungrig. Ikväll blir det en pratstund med Malin och därefter tidig sänggång, det blir ju en lång dag i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0