Beautiful Thursday

Om man bortser från det lilla regn och åskan som kan förut, så har vi ju fått underbart väder nu. Sommarn är typ här, nästan iaf. Den känns inte mils långa vägar bort längre och det lättar alltid upp en del.



Det kommer vara fullt upp nu en del helger framöver! Vilket jag ser fram emot, det innebär mycket kul saker och nya äventyr. Dessutom fyller jag 20 år, om exakt 11 dagar. Detta ska firas med dunder och brak :) Haha. Nja jag vet inte, det var väl att ta i men firas ska det iaf. Längtar!

Annars händer det inte så mycket nytt, jag jobbar och står i för det mesta. Träffar vännerna så gott det går och dessutom har jag börjat att träna, det är inte helt fel. Denna veckan har vart riktigt bra hittills, ska försöka komma iväg i morgon innan jobbet också, fast det kan bli tajt, får se. Hur som helst så känner man sig bra mycket bättre efter ett pass på gymmet, vilket resulterar i att man vill gå dit fler gånger för att uppnå just detta.

Om en stund kommer Sophia hit på en cigg, det blir trevligt med lite sällskap en stund. Jag tror att jag kan behöva det, det är så mycket som snurrar runt i tankarna hela tiden och jag kan knappt sätta fingret på vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0