2:a Maj

2:a Maj redan, vart tar tiden vägen?
Det bara flyter på, snart är sommarn här på riktigt.
Jag hoppas att denna sommarn blir fylld med roliga äventyr!
Om inte annat ska jag försöka se till att det händer :) Höhö.

Helgen då, den har vart bra.
Jag kände mig smått bakfull efter att ha jobbat natten,
men det gick över ganska fort. Vet inte varför man känner så?
Kanske för att det blev för lite sömn och en vändning på dygnet.
Igår kväll kände jag mig iaf som vanligt och kvällen var härlig.
Vi grillade hemma hos Malin, riktigt gott och trevligt.
Därefter dorg vi ut, men det kunde iofs kvittat, haha.

Idag är jag pigg och allert, var uppe vid halv elva redan.
Det känns skönt, men vad händer nu? Jag vill hitta på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0