What's wrong?

God damn, jag vet inte vad det är med mig.

Idag har jag haft en jätte bra dag, bara träffat underbara människor och haft det riktigt trevligt.
Ändå är det något som inte stämmer med mig, jag har en jobbig känsla.
Jag mår inte riktigt som vanligt, det kanske är luften som gått ur mig? Jag vet inte.
Fast jag antar att alla har sina dagar, allt kan ju inte alltid vara bra, även om man vill.
Förmodligen beror det på att jag haft en dag att andas ut på, tänka till och bara vara jag.
Inget jobb att vara på, där går tankarna endast på jobbet och allt man ska göra och inte glömma att göra. Så en ledig dag var på sin plats tror jag, lite "egen-tid" och lite "tänka-efter-tid" behöver nog alla ibland.

Dock hoppas jag att känslan släpper, men det gör den nog förmodligen.
Man kan inte alltid vara lycklig, ibland måste man tillåta sig själv att vara "deppig".
Det gör jag nu, jag deppar och går omkring i mina egna tankar, det är härligt.
På något konstigt vis har jag inte känt såhär på länge, därav rädslan för det.

Well, jag släpper det nu och hoppas att lite sömn gör susen! I morgon vaknar jag upp och är mitt "vanliga" jag. Med detta säger jag god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0