Underbar dag

God kväll. Jag har haft en toppen-söndag, precis så som det ska vara.
Morgonen började med en god frukost tillsammans med älsklingen, därefter gick han till gymmet och jag la mig i badet, målade naglarna och gjorde mig i ordning. Idag blev det en "skrik-rosa" färg, dunder snyggt om jag får säga det själv, haha. Hur som helst ville vi hitta på något idag, så vi tog en tur till Torp. Det blev 2 nya tröjor, en kjol och solglasögon, riktigt snygga sådana. Jag visar er bilder i morgon :)

Efter att vi vart där åkte vi hem till mormor och morfar och tog oss en kopp kaffe och pratade lite :) Det är alltid så mysigt att komma hem nu för tiden, love it. När vi vart där åkte vi även förbi mamma en sväng och blev kvar ganska länge! Nu sitter vi och myser i soffan med var sin mugg med te, gott.

Allt som allt, en riktigt härlig dag :)
Mer i morgon! Nu ska vi titta film och sedan sova, natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0