That's new

Tänkte visa er mina senaste tillskott :) Älskar att shoppa!



Riktigt härliga kilklackar, från h&m.



Cool t-shirt från h&m. Blir grym under kavajen tillsammans med jeansshorts.



Den efterlängtade spets-jackan. Älskar den!



Söta, guldiga sandaler! Kommer bli fina i sommar.



Dessa ÄLSKAR jag, så sjukt snygga. Passar till ALLT.



Leopard-mönstrad klänning från h&m, riktigt snygg på.



Rosa tunika från Only, hur fin som helst.



Söt liten klänning! Blir fin med brun-brända ben i sommar.



Väldigt utstickande kjol, den är ful-snygg. Men med ett snyggt linne + kavaj blir det coolt.



2 st oversized tröjor från Bikbok. Riktigt sköna och snygga!

I'm so ready for this summer. Köper mer och mer sommar-kläder och jag bara längtar tills jag kan använda det också! Jag vill nu nu nu. Det kommer vara ett fruktansvärt snyggt mode och alla kläder är "To die for" typ. Man vill ju inget hellre än att snön kan försvinna så att man kan börja klä sig snyggt igen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

De svarta med kilklack längst upp har jag med köpt ;D haha

2010-03-19 @ 12:50:57
URL: http://lallee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0