Sexparty

Oj, dåligt med update igen! Jag har blivit fruktansvärt dålig på det här känner jag, dock har jag inte haft någon lust. Då är det förmodligen ingen idé att försöka komponera ihop något.

I Fredags vaknade jag upp och kände mig lika dålig som på torsdagen, dock blev det bättre framåt dagen och jag bestämde mig för att gå ut en sväng och få lite luft. Tog en fika med Malin och tjötade om allt och inget! Jätte mysigt <3 Därefter hängde jag med Sophia och kollade in hennes nya fina lägenhet, riktigt nice. Det kommer förmodligen bli grymt som tusan. När vi var klara där drog jag hem, städade hela lägenheten och la mig i ett varmt bad, jag kände mig genast bättre.

Runt halv sju kom tjejerna hit, vi hade sexparty och drack. Det var riktigt roligt faktiskt :)















Det kan aldrig slå fel med ett stort gäng tjejer, sexparty och sedan utgång.
Vi hade en bra kväll. Trots att mitt illamående gjorde sig påmind lite då och då så hade jag det bra, drack dock inte så mycket och det kanske var lika bra det! :) haha.


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh det där såg riktigt skoj ut. Brukar bli roligt med alkohol och sexpartyn :P

2010-03-14 @ 14:27:48
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0