Onsdag

Dagen har gått i rasande takt. Jag har jobbat även idag, likaså igår. Det känns inte som om att jag gör mycket annat nu för tiden, men det gör jag. Har träffat Sophia idag och igår blev det fika med tjejerna. Alltid lika trevligt att umgås med dessa underbara brudar!

För övrigt så mår jag bra, skulle nog mest säga det, haha. Bloggen hamnar lite åt sidan emellanåt och det beror mest på att jag inte känner för att blogga just nu, dessutom hinner jag knappt mellan varven. I morgon är det såklart jobb igen, det är en vecka full-propad med det, jag gillar det.

På fredag är det vinkväll hemma hos Marika, som förövrigt har lämnat oss i L-E för att prova lyckan i Vänersborg! Underbart för henne, tråkigt för oss. Äntligen ses vi igen då iaf, det ska bli riktigt mysigt faktiskt.

Nu ska jag måla mina naglar och sedan hälsa på John-blund. Vi hörs i morgon kanske? :) haha. God natt på er, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0