New things

Nya inköp;



Leopard dress - Riktigt fin.



Två basic tröjor i fina färger - Snyggt med en hög midjekjol



Snyggt ribbat linne - Blir fint till ett par jeansshort eller liknande



Jätte fin skjorta, bilden gör den inte rättvis - Passar till allt.



Jätte söt tunika/klänning - Snyggt till bruna ben och jeansshort i sommar.



Skit snygg tunika - Bästa köpet, älskar den.



Basic tröja, har likadan i vit och grå - Nu även i svart! Jätte sköna



Jätte härligt linne, mycket urringar vid sidorna - älskar det



Svart lite "finare" linne - passar till allt

Dessutom det rosa linnet på "Dagens" under.
Annars var det allt, är jätte nöjd med detta.

Nästa gång jag shoppar borde jag införskaffa ett par jeans :) Har typ inga.
Dock är det väldigt obekvämt, kanske är därför, haha.
Behöver jag nämna att allt ovan är ifrån Gina Tricot?
Tror knappast det, haha. Älskar affären, den har ALLT och lite till :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

åhh.. vilka fina kläder, farligt att gå in på gina man hittar alltid något som man vill köpa. den vita tunikan va riktigt snygg!! ha en toppen helg!!! kram

2010-03-05 @ 14:10:55
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Maricona

Hjärtat!

Jag har beställt en likadan tunika som dig OCH snott din bild till min blogg..

Hoppas dte är okej!!

Ringer i veckan så styr vi upp helgen.

Love!

2010-03-08 @ 18:59:24
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0