Min helg

Herregud, jag har totalt glömt bort bloggen i helgen.
Detta har vart en otroligt rolig helg faktiskt, har hittat på mycket skoj.

Vi kan börja med Fredagen! Jag skulle som sagt vart ledig, det sket sig och jag fick hoppa in och jobba. Slutade klockan nio, då var det raka vägen hem och göra sig i ordning för vin-kväll med tjejerna. Det var ytterst trevlig och något jag tycker att vi absolut för göra oftare. Det slutade med en och annan för full och jag stapplade hem runt Kl:02:00. Lyckat <3

Lördagen vaknade jag upp hyfsat tidigt, men jag var riktigt seg. Huvudvärken man får efter några glas vin för mycket är inte att leka med, dessutom har jag fortfarande inte lärt mig att man inte ska blanda vitt och rött, haha. Hur som helst så började vi dagen med en god frukost och åkte sedan hem till mormor och morfar för en mysig Lördags-kaffe, lika trevligt som alltid. Därefter åkte vi till mamma en sväng och sedan hem. För min del var det bara att klacka om och förbereda mig för bowling. Vi samlades ett helt gäng nere i bowlinghallen för 6 timmars spelande, team "Chorizo Crew" var grymma, jag var med i det laget såklart, haha. Även grundaren utav namnet efter några cider för mycket. Jag hade hur som helst en rikigt grym kväll tillsammans med underbara vänner, gammla som nya.



Detta hade jag på mig, + en svart kavaj och klackar.



Facelook. (Jag vet att jag skelar på bilden, men det bjuder jag på ;))

I söndags då, jag vaknade upp och kände mig knappt bakis alls. Underbart skön känsla faktiskt, när man vet att man egentligen borde vara det, haha. Mestadels låg jag och kollade på tv och slappa i soffan. På kvällen drog vi hem till älsklingens kusin och kikade på film och tjötade. Det var nice!

Allt som allt, min helg har vart riktigt grym!

Idag har jag jobbat, 12-21:15. Rätt segt, men det har dock gått ganska fort ändå! Skönt. I morgon gör jag morgonen, så nu ska jag lägga mig och sova, så att jag orkar upp. God natt :)

Ps. Marika darling, det gör absolut inget! Hihi, sötnos! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0