It's so damn good

Vilket underbart vider och det resulterar i underbart humör :)
Våren är här och jag frös inte ens när jag satt ute med Sophia nyss.
Hur bra är det inte? Jag älskar det.

Jag är ledig idag, det känns jätte gott.
Jag tror faktiskt att jag behövde det,min kropp och mitt humör var helt slut.
Idag är det bättre, mycket bättre.

Sophia var som sagt här nyss, på en energi dricka och cigg, haha.
Inget kaffe här inte. Tror dock att jag ska göra mig en kopp nu :)
Innan dess var jag och handlade och slank även förbi blomaffären.
Fick med mig en fin bukett med tulpaner och en blomma till köket.
Nu när våren är här, så måste det ju finnas lite liv inne också :)
Allt känns så bra! Det är ganska sjukt.



Visst blev den fin där? :)

Älsklingen var hemma och åt lunch förut med, det var mysigt.
Vi snackade resor och äntligen känns det som om det är dags att åka :)
Eller ah, iaf boka menar jag. Som jag längtat efter detta!

Vi fick tillbaka vår skatteåterbäring idag med, det var mycket positiva besked.
Både på mitt och hans papper, vilket vi givetvis blev överlyckliga för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0