Helgen

Herrejösses, jag har förmodligen inte landat riktigt ännu.
Bloggen har fått lida pga alldeles för mycket att göra för en enda människa, haha.
Det har minst sagt vart en väldigt händelserik helg & VÄLDIGT mycket jobb.

I fredags var det ju först jobb, därefter direkt upp till trollhättan för att förnya sig lite, klippning & färgning. Jag är riktigt nöjd med resultatet, som alltid. Tack Camilla :)
Därefter var det direkt hem för en snabb dusch och lite styling (det blev tyvärr inget kort, tidsbrist). För att på mindre än 40 min senare befinna sig på kalas på Lekvall. Vi firade älsklingens mamma som fyllt år, det var riktigt god mat och trevligt, som vanligt där ute. Dryga 1 timme och 30 min senare bagav jag mig hem till Malin som fyllde år :) Där vi förfestade, käkade god mat (dock inte jag, var mätt) och drack. Sedan åkte vi ner till Göteborg för att parta som aldrig förr, vi hamnade på Park Lane och blev kvar där till dryga 04:00, sedan blev det fyllekäk och hemgång. Det var en riktigt trevlig kväll, tack för det brudar :)

Lördagen innefattade sova och jobba. På kvällen blev det mys med älskling och sedan sova för natten.

Söndagen var det jobb HELA långa dagen! Därefter åkte vi hem till mamma och åt lite god mat och tog det lugnt. För att sedan avsluta helgen med en film, My sisters keeper. RIKTIGT bra film, se den.

Det var det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0