Helgen

Det blir väldigt glest mellan gångerna nu, men så är det.
Ni får stå ut, jag jobbar hela tiden just nu! Det har blivit en sådan period.
Jag är glad för det, det är pengar och något att göra.

Har jobbat hela helgen och ska även jobba idag och i morgon!
Annars var vi hos Marika i fredags, det var riktigt trevligt.
Vi tog oss några glas vin och snacka! Sedan var det hemfärd, jag skulle upp 06:00 och jobba ju.
Det blev inte speciellt många timmars sömn, men det gick bra.

I lördags var det ju då jobb först, därefter kalas för Andreas som fyllde 21 år.
Grattis till honom :) Vi fick god mat och trevligt sällskap.
Därefter blev det utgång, bowling och sedan vidare till O'learys för några glas.
Det var riktigt nice! Dock var jag väldigt trött igår, men det gick att jobba ändå.

Idag är jag pigg och utvilad, känns skönt :) NU ska jag dra mig också!
Ha en fin dag, puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0