Autopilot?

Jag vet knappt vad jag tänker just nu, det känns som om att jag går på autopilot. Detta är min 7:de dag på rad på jobbet, jag ska inte klaga, det är pengar och allt det där. Fast till slut säger kroppen stopp, allt går på rutin nu! Man gör knappt något utav sig självt, utan min hjärna och kropp är inställd på allt. Jag har 2 dagar kvar utav detta marthon, det innebär 9 arbetsdagar på rak. Penga-kassan tackar och tar emot iaf :)

"Det är väl inte jobbigt" kan tyckas, men testa själva! Det är fruktansvärt hårt vill jag lova. Speciellt med ett sådant tungt jobb som det ändå är, fast det är skoj också.

Ikväll har vi tvätt-tid också, det behövs verkligen nu. Högen växer och knakar!
Annars ska jag bara ta det lugnt och varva ner, ladda för en dag i morgon och sova.

Vi hörs igen sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0