Kalas

Det är lördag och för att vara ärlig så har jag inte gjort alls mycket idag. Min älskling har jobbat idag också, det är lite trist, eftersom jag vart ledig. Vid fem så åkte vi iaf hem till mamma där det var kalas för min lillebror som  fyllde 13 år igår, stor pojken nu. Det har hur som helst vart riktigt trevligt och dessutom väldigt god mat. Min mamma är grym på att laga mat och jag har nog aldrig ätit något "äckligt" när hon gjort det.

Vi blev hur som helst klara där vid tio och jag är trött nu. Skulle hängt på bror min ut idag, men jag hoppade över det faktiskt. Har ingen lust och det är så mycket annat som snurrar i tankarna på mig nu, som faktiskt sänker humöret ganska mycket. Det är dock inget jag vill ta upp här, risk för missförstånd osv.

En sak som jag kom på idag, jag glömer ALLTID min kamera. Det blir ju aldrig några roliga kort då ju, buhu. Jag ska verkligen försöka bli bättre på det där!



Detta är iaf en bild ifrån Liseberg! Mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0