Underbart när det händer saker

Äntligen hemma, det har vart en väldigt lång men mysig dag.
Det började med jobb, 07:30-13:30. Höll på att frysa röven av mig när jag gick!
Därefter kom Sophia och hämtade mig, snabbt hem och byta om och göra sig lite fräsch, för att sedan åka till Trollhättan och handla present och fika med mina gymnasietjejer :) Underbara!
Nu har jag städat, diskat och plockat ordning massa här hemma också. Det händer saker när man är i farten, det är bra det :)

Nu ska jag försöka slappna av och njuta! Denna veckan har vart fullproppad med saker att göra och så fortsätter det ända tills på Söndag kväll, då jag kan slappna av riktigt.
Fast jag gillar ju när det händer saker hela tiden, det är skoj och man hinner inte bli sådär trött och seg som man lätt kan bli om man degar för mycket.

Senare ikväll visar jag vad jag shoppade i Trollhättan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0