Tvätta och träna

God morgon! Jag vaknade iofs för ett bra tag sedan, dock inte lika tidigt som jag skulle ha gjort. Klockan sju ringde klockan, då var det dags för tvättning! Kommer ni ihåg det där jag skrev om att INTE tvätta tidigt när jag är ledig? Haha, det sket sig. Det är svårt att passa in en bra tid eftersom vi båda jobbar, så det får bli såhär och jag får stå ut, det är ju trots allt skönt när det är gjort och man väl är vaken.

Mellan tvätt 2 & 3 ska jag sticka iväg till gymmet tänkte jag, det ska faktiskt bli härligt att köra igen. Jag önskar bara att jag kände så hela tiden, för då hade det förmodligen gett ett bättre resultat!



Nu sticker jag iaf iväg :) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0