Trevligt som fan

Goddagens mina damer & herrar! :)
Jag är på strålande humör idag.
Anledning: Mina tjejer, de är underbara <3

Igår jobbade jag som sagt, direkt efter jobbet kom Sophia och hämtade mig i snöstormen, hem fort som tusan till mig för att göra en "uppfräschning". Därefter begav vi oss ut till Västerlanda och de andra tjejerna. De blev några glas vin, härliga skratt, lite minnen och därefter skulle de andra till Lipz och jag drog mig hem.

I morse ringde de vid elva tiden, upp och hoppa och åka med ut igen för en pizza. Till frukost, haha, detta bådar inte gott. Där har jag spenderat min morgon och kom hem för ett tag sedan. Mysigt har jag haft och dessutom har jag världens sötaste vänner <3

Jag skulle ha jobbat idag, var totalt inställd på det tills för 15 min sedan då min chef ringer, (mitt i disken) och säger att det inte behövs ändå! (Kan ej skriva ut varför) Härligt tänker jag, så nu tänkte jag piffa till mig lite och invänta min baby som kommer om 2 timmar. Därefter vet jag inte vad kvällen bjuder på, men förmodligen Let's dance och mys.



+ Paulina & Sophia som jag inte har några bilder på :(! Buuuu.


Kommentarer
Postat av: malin

<3

2010-02-19 @ 21:33:51
URL: http://emb.blogg.se/
Postat av: Marika

<3



/ skottarN

2010-02-20 @ 14:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0