Tomorrow babes!

Kvällen börjar lida mot sitt slut och jag ska se finalen av Paradise hotell och därefter lägga mig i sängen och sova som en prinsessa! För kl. 07:00 i morgon bitti ska jag upp och tvätta massor, skoj? Nej men det behövs faktiskt!

För övrigt så har jag tagit bort mina naglar nu, som jag gjort om 2 gånger och haft i dryga 2 månader snart, det var en befrielse kan jag lova. Dessutom kan jag skriva på tangenterna så mycket snabbare och det är så mycket lättare. Dock älskar jag att ha akryl naglar och troligtvis dröjer det inte speciellt länge innan jag gör nya. Fast nästa gång på ett RIKTIGT ställe, för mina naglar är rätt sönderslipade och dessutom fula nu! Usch.
Det känns faktiskt konstigt utan, haha.

God natt säger jag nu :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0