Today is a new day

God morgon! Klockan är strex efter elva och jag är vaken, har vart det sedan tio ungefär. Kunde inte sova längre och bra är väl det. Jag hinner greja lite innan jobbet och det är bara ett plus.

Duschen är avklarad, likaså frukosten. Nu sitter jag med min dagliga kopp kaffe och njuter. Härliga liv säger jag bara :) Ska passa på och få vikt ihop min tvätt som hängt på tork en dag för länge och mäöjligtvis diska det som finns och diska, då blir nog min prins glad när han kommer hem!

I helgen är jag ledig, det ska bli riktigt gott faktiskt. Vet inte vad jag ska hitta på ännu, det lutar åt utgång med tjejerna, men vi får se. På söndag är det ju alla hjärtans dag också, då blir det mys med älsklingen. Vad jag har köpt till honom visar jag efter söndag, innan är nog inte så smart eftersom han får för sig att kika in här ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0