Tjenare Kungen

Igår kväll blev bloggen lidande utav min trötthet. Jag skulle ta en "powernap" men lyckades inte somna, uuuh. Istället la jag mig i soffan och kollade på Hogan Knows best, rätt grymt ändå. Hela min kropp var på något skumt sätt helt utpumpad och jag kände inte att jag hade någon som helst energi.

Runt sex tiden drog vi hem till älsklingens kusin en sväng och sedan till mamma :) Mycket trevligt iaf! Därefter la vi oss på soffan, kollade en film och sedan la vi oss för natten. Klockan lyckas alltid bli så mycket när man ska se film! Aja..



Vi kollade på Tjenare Kungen, trots att vi båda sett den innan!
På något märkligt vis är det faktiskt ganska bra, men vad pinsamt mycket hon ljuger.
Fast å andra sidan, hon fick Kungen & sin singel. Sweet ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0