Something worth living for

Nu har jag iaf gjort mig helt färdig, efter mycket om och men och det börjar nästan kännas ganska ovärt, haha. Mitt hår är ett fågelbo större delen av tiden, jag måste verkligen klippa och färga det igen inom en snar framtid. Det tar ganska mycket tid att fixa med det varje dag och jag har inte riktigt orken till det. Jag måste dock säga att det hjälpte sjukt mycket med mitt nya schampoo och balsam, håret blev grymt mycket mjukare och lenare, vilket i sin tur gjorde det ganska mycket lättare att platta ut, så ett + för det.

Sophia var här en sväng förut, alltid lika trevligt. Vi satt mest och snacka om allt och inget och i morgon ska vi troligtvis iväg och träna! Det ska bli super skönt faktiskt, jag behöver det :)

Snart kommer älsklingen min hem också, saaaaaknar honom! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0