Snabba cash

Igår var vi ju, som jag skrev, på bio. Det blev filmen "Snabba cash" och jag tycker att den var grym, den levde upp till förväntningarna. Att den var 2 timmar tänkte man inte på alls, tiden gick så fort och det var spännande hela filmen igenom, grymt bra. Jag tycker dock att Joel Kinnaman gör sig bättre som skådis i Johan Falk fimerna, han var fortfarande bra men inte lika.



Innan bion så gick vi och käkade en middag, det blev på La vaca, mycket gott måste jag säga. Gårdagen var lyckad rätt igenom, jag är super nöjd. Andres och Sofia var också med igår, det var trevligt. Det är lite roligare att hitta på saker när man är fler.

Om några timmar ska jag iväg och jobba, det känns sådär för idag vaknade jag upp med världen huvudvärk, som tur är så är det bara 4 timmar. Så det ska jag nog kunna överleva! Älsklingen åktr iväg och jobba tidigt i morse, så vi ser inte varandra förrän ikväll när jag slutar, segt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0