NÄL

Mina kära vänner, idag då! Det började med att klockan ringde redan kvart över sex i morse, jag snozade lite och gick upp runt kvart i sju. Hoppade in i duschen, drack en shake, gjorde mig klar och kvart i åtta kom min kära morfar och hämtade upp mig. Jag hade fått tid på ortopedmottagningen på NÄL idag, så han var snäll och körde mig dit.

(För er som inte vet så opererade jag min fot för snart ett år sedan, 25 Mars för att vara exakt, det har blivit komplicationer och inte riktigt läkt så bra. Så de skulle ta en titt på det.)

Träffade läkaren, fick sticka upp till röntgen, ner till läkaren igen och till sist upp till blodgrejen, där man lämnar blod. De skulle ta ett blodprov på mig och se om jag fortfarande hade en infektion i foten, eftersom det ej läker. Därefter var jag färdig, de skickar iväg en lite här och var, irriterande. Läkarn tyckte sig inte se så mycket fel på bilderna, dock har jag en led i foten som blivit för liten. (INTE BRA). Vi får se om de blir några åtgärder eller inte, men ont har jag och det är inte okej.

Nog om det då, väl hemma efter 2 timmar ställde jag mig och diska, bädda sängen och gjorde lite kaffe. Nu sitter jag här och tar det lugnt innan det är dags för jobbet igen. 14-21:15 är det idag, önska mig lycka till då. Vill inte ha en jobbig dag idag, känner mig alldeles för trött för det faktiskt.

Later babes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0