Måndag

15 Februari, redan. Tiden går så fort, jag hinner inte med.

Idag är det jobb som står på schemat, 14-21 så det ska nog gå bra. I morgon är jag ledig en dag och sedan jobbar jag igen. Tycker inte om att det "hoppar" så mycket, det är så mycket bättre att vara ledig på raken och jobba på raken, annars får man ställa om sig så mycket. Well, jobb som jobb kanske jag ska tycka och det gör jag ju iofs.

Gårdagen var hur som helst helt underbar, det blir så mycket mer "kärlek" på en sån här dag känns det som. Vi hade det toppen, men framåt elva var vi helt slut båda två. Det är bra, för idag är man utvilad. 

Nu ska jag dricka kaffe och ta det lugnt innan jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0