Lovely

Coffee makes my morning :)



Är det lite halvdant innan så blir det bättre, så är det bara!
Det är ju dessutom strålande sol ute, det känns halvsegt att man ska jobba då!
Hade vart mysigt att hitta på något, när det för en gång skull inte snöar, haha.
Well, det är bara att kämpa på, man blir ju glad när lönen kommer.

Om en liten stund får jag besök av Sophia, vi hinner med en liten kort fika innan jag börjar! Ska bli trevligt. Sedan så åker jag med henne över, något annat hinner jag nog inte. Synd, kunde iofs passat på att gå. Eh skit samma!

Vi hörs ikväll när jag kommer hem, troligtvis :) Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaha där ser man :)

2010-02-11 @ 22:44:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0