Lördag

Lördag idag, helt totalt underbart.

Morgonen har spenderats med älsklingen, vi tog en extra lång sovmorgon tillsammans, käkade en god frukost och bara njöt. Det känns som om att det är år och dar sedan vi hade en morgon tillsammans eftersom vi båda jobbar helger ibland. Så det var behövligt.

Nu har jag hunnit att hämta ut lite paket på posten och även sända tillbaka ett par leggings som var sönder när jag fick dem, illa. Vad jag har köpt visar jag er senare i eftermiddag eller i morgon :) Spännande!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och bara njuta utav att jag är ledig idag och i morgon! Later :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Okej vad trevligt :) för min del blir det lugnt och skönt här hemma. Kanske med en film eller så. Kram /M

2010-02-13 @ 15:20:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0