klädhästen är hemma

God kväll kära vänner! Detta har vart en riktigt rolig och mysig dag, rolig för att jag älskar att gå runt på ikea, det finns så mycket fint och man blir fruktansvärt inspirerad. Helt av allt skulle jag nog vilja köpa nytt och möbler om helt efter varje gång jag är där, men det går ju inte. Mysig för att både mormor och morfar har vart med idag och vi har fika och pratat massor. Sedan jag flyttade hemifrån har vi inte gjort något sånt här tillsammans alla tre och jag måste säga att det är nu man verkligen uppskattar dem på riktigt och inser hur mycket de verkligen verkligen betyder. När man lever inpå varandra hela tiden så tänker man inte på det på samma sätt.

Hur som helst, jag fick min klädhäst idag iaf! + Lite andra grejer, jag kan inte hålla mig ju :)
Älsklingen hjälpte mig att skruva ihop den så att den blir stabil, skulle jag gjort det är det risk för att den hade vinglat på glatt ;) Hehe. Så nu står den på sin plats och jag tvekar verkligen på om det kommer se bra ut! Men jag har inte mycket annat val faktiskt, har man får lite garderober och för mycket kläder, så måste man lösa det på något sätt. (Det finns ju inget bättre än att shoppa kläder, skor och väskor) Då är det självklart att man måste ha mycket plats för det också, så tills vi flyttar får detta bli lösningen.

Jag kommer visa er bilder sedan när det är klart. Nu ska jag börja greja med allt här :) Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0