Huvudvärk

Det har vart en dag med fullt upp och jag har liksom inte hunnit tänka efter känns det som. Det var först när vi satt hemma hos mamma och tog en kopp kaffe som jag kände att jag hade en jävla huvudvärk. Usch säger jag bara, jag har tagit 2 ipren och inte ens dom hjälper, funderar på om det kanske kan vara feber på g? Vi har ju ingen temp hemma, men jag hoppas verkligen att det går över tills i morgon.

Så nu ska jag bädda ner mig i soffan, kolla på film och bara ta det lugnt. I morgon är det dags för jobbet igen också, då kan man inte vara sjuk! Ska dessutom träffa Sophia, det var några dagar sedan nu och då är det på tiden att vi ses och snackar ikapp :) Skulle ha träffat henne idag, men jag känner mig ju som sagt inte speciellt bra.

Later :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tittar in i din bloggen och önskar dig en härlig torsdag! Kram /M

2010-02-11 @ 10:56:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0