Hemma igen :)

Pust, det har vart en mycket hektisk dag på jobbet och jag kan inget annat säga än att jag är helt slut. Det har knappt vart en lugn stund, men med gott humör, härliga kollegor och kaffe så klarar man allt. Det värsta är bara att jag glömde låsa tillbaka mina nycklar, det är kasst. Så nu måste jag sticka dit igen, dock gör jag det senare! De behövs inte nu ändå, som tur är.

Nu sitter jag och läser bloggar, dricker kaffe och äter en bit chocklad. Egentligen skulle jag nog behövt äta mat, jag är ju hungrig. Fast vem orkar ställa sig och laga mat nu? Inte jag. Väntar på min älskling istället, så får vi göra något ihop! Han är också och jobbar idag, de behövdes skottas snö från massa tak idag, så han blev tillfrågad. Snäll som han är så ställde han ju upp, livsfarligt skulle jag vilja säga! Man kan ju ramla ner :(

Om en stund visar jag er mina nya klänningar och lite annat skoj :) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0