Härligt är det

Färdig-jobbad för dagen, det var jag iofs för ett tag sedan. Det har gått riktigt bra idag också, det är så skönt när det bara rullar på! Det är sådana dagar man bara vill ha ju, haha.

Efter jobbet så fick jag utträttat lite ärenden osv, så det känns skönt, nu kan man bara andas ut och ta det lugnt. Är ledig i 2 dagar innan det är dags igen, så i morgon blir det träning för min del, det ska också bli nice :) Tänkte köra på morgonen, det är minst folk då och det är då som jag känner mig som mest bekväm.

Snart kommer min baby hem :) Längtar! Vill pussa på honom nu nu nu. Jag är glad idag, det är bra :)

Vill passa på att gratulera Malin & Hans till deras lilla tös :) Hoppas allt gått bra vännen! Stort Grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0