God morgon

God morgon :) Jag är vaken, jag har vart vaken en stund och det beror endast på att jag tvättar. Jag skulle kunna lägga mig och sova igen, jag stör mig på att alla tider alltid är tagna, så att det bara finns dessa tråkiga morgon pass att välja bland, uuuh.

Iaf, jag har fått i mig lite frukost nu och det känns genast lite bättre :) Om en stund blir det nog duschen och göra mig i ordning lite! Emellan tvättarna. Jag tänkte höra med söta morfar om han orkar köra mig till ikea idag, jag vill dit och köpa den där "klädhästen" som jag skrev om för ett tag sedan. Fast frågan är om det är så smart att åka iväg i detta snö-kaoset, det känns som om att vi snart kommer att snöa in eller något, det bara fortsätter att vräka ner ju, knas. Vi får se vad han tycker om detta :)

Vi hörs senare alla underbara :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0