Fullt upp, men det är bra

Sådärja, nu har jag sprungit lite behövliga ärenden. Hatar att ha saker och tänka på som man måste få gjort, det är bättre att göra dom, så släpper all oro eller vad man ska kalla det.

Tog mig en sväng bort till solariumet, solade 20 min. Det var verkligen behövligt om något, har inte solat sedan nyår och jag är blekare än blekast. Kan inte se mig själv så, det går inte. Jag ska ju vara brun, det är ju så det är.
Dessutom har jag vart duktig och betalat alla räkningar idag! Det är verkligen INTE skoj att få in lönen och sedan veta att en del av den bara ska iväg med en gång. Här jobbar man och sliter, för vadå? Ungefär så tänker man, haha. Fast det är skönt att det är gjort, så vet man vad man har att gå på resten utav månaden!



Nu sitter jag och dricker mitt kaffe, jag kände att jag var tvungen att varva ner lite och bara ta det lugnt innan jag ska iväg till jobbet. Det har vart mycket att göra idag och jag vet ju att det blir värre i morgon. Det kommer vara fullt upp och jag kommer att åka från det ena stället till det andra. Det är typiskt att allt ska hända på en och samma gång bara. Fast jag ska inte klaga, det kommer alla gånger bli en riktigt bra dag i morgon, det tror jag. ALL IN som vi säger, haha.

Ne nu måste jag packa ihop min mat och börja röra mig mot jobbet. Vi hörs förmodligen ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag jobbar nätter på lite olika äldreboende (: vad sysslar du med idag sötnos?

2010-02-25 @ 15:58:05
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0