Fredag

Jag passar på att skriva lite nu när det är paus i Let's Dance!
Vi var ju då som sagt förbi mamma en sväng och käkade lite spaghetti och köttfärssås, mums så gott det är. Tror inte att det finns någon som gör det så bra som mamma! Älskar't :)

Därefter tog vi oss en sväng till ica för att handla lite och sedan hem till mormor och morfar. Där fick vi kaffe och en bit ny bakad kaka som mormor gjort, det var också mums! Vi har tur jag och älsklingen, blir bjudna här och var, haha. Gott och trevligt var det iaf!

Nu ligger jag i soffan och kollar på Let's Dance, det är ju så himla bra och jag hejjar på Claudia, hon är ju så himla duktig. Älsklingen är på gymmet nu medans jag kollar på det, han tycker att det är tråkigt, haha. Så jag får sitta själv, men sedan ska vi kolla på "Sommaren med Göran", har hört att den är bra så vi hoppas på det :)

Ni får ha en trevlig fredagskväll, för det ska jag ha! :) I morgon bitti jobbar jag igen, så det blir nog inte allt för sent heller! Men så är det.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0