Det händer nu

Guuuud, vad jag är trött nu. Jag ska strax gå och lägga mig, det känns dock inte som om att jag kommer få så himla mycket sömn. Det är mycket i tankarna och jag hade önskat att man kunde dela på sig ibland.

Det är så himla typiskt att ALLT ska hända på en och samma gång, när det VÄL händer något så att säga. Fast mitt val på vad jag ska göra är självklart ändå, så det är väl inte mycket att diskutera. Fast min frustration över detta är stor just nu, men det är bara att tugga och svälja.

I morgon är det Malins big day, hon fyller år, 19 för att vara exakt. Det ska bli väldigt trevligt och vi kommer bli en hel flock med tjejer som ska fira henne i form av mat och utgång :) Jag vet att denna kvällen kommer toppa, det ska verkligen bli skoj. Det var dessutom längesedan vi var samlade allihop. Så massa Grattis till henne redan nu :)

För övrigt så fyller älsklingens mamma år idag, 46 år. Det ska också firas i morgon i form av fika på dagen/kvällen. Vi åker dit först och sedan drar jag mig vidare på äventyr. Men iaf, stort GRATTIS till henne idag då :)

Sedan så ska jag ju faktiskt jobba också, 7-14. Därefter kommer morfar och hämtar mig och kör mig upp till trollhättan där jag ska klippa och färga håret. Finally, som jag har väntat på denna dagen. Fast som ni kanske förstår så kommer allt bli sjukt tajt och min morgondag blir stressad. Det är bara att hoppas på att jag behåller lugnet, så att jag kan vara trevlig :) haha!

Efter frisör-besöket blir det iaf direkt hem för dusch och ombyte och sedan iväg igen! :) Det händer saker, det händer inte lite saker heller. Fast det är bara att njuta medans det väl gör det antar jag.

Det som irriterar mig är att det ska vara middag hos mormor och morfar i morgon med, för att fira att min bror fått fast jobb! GRATTIS till honom med förresten :) Han är grym. Som jag då inte kan vara med på, men det går fler tåg antar jag. Justdetja, vi blev ju medbjudna på att bowla i morgon också, med ett helt gäng. Men svaret på det förstår ni ju själva nu? haha. Hinner inte med allt ju, som sagt, jag skulle haft 3 kroppar och lite fler armar och ben.

Väldans vad jag klagar nu känner jag, det är inte meningen. Min dag kommer bli super grym! Resten får vi bara göra en annan gång :) Nu ska jag lägga mig, så att jag är utvilad tills i morgon, det lär behövas. Jag kanske somnar medans jag har färgen i håret, vem vet ;) Det är ju så gott att sitta hos frisören.

God natt på er :)

(Sry för detta låååånga inlägg.)


Kommentarer
Postat av: Marika

Im with you! har oxå tok mycket att göra, flytta en hel jävla lägenhet till en annan. Men vi kör på! menar, va fan har vi inte gjort innan!? hehe.

Ikväll kör vi, detta kommer bli awsome!!



<3

2010-02-26 @ 14:51:34
Postat av: Bitterfittan

har du en bra fredag nu sötnos? (:

2010-02-26 @ 21:31:59
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0