Det gick bra idag

Jag känner mig ganska mörbultad faktiskt, idag körde jag på och "gav inte upp" när det blev sjukt jobbigt. Jag måste lära mig att man faktiskt kan kämpa på fast att det blir jobbigt, så idag var det steg ett.

Jag hann inte träna speciellt länge eftersom att jag tvättar samtidigt, men 40 min blev det iaf. Det kanske räcker så emellanåt ändå. Crosstrainern är mitt nya redskap som jag använder som både start och avslut. Den är jobbigt, man kommer upp i temperatur och den ger verkligen något. Dessutom är den mycket roligare än att gå på det där bandet. Dessutom körde jag lite ben och armar, nästa gång blir det mage och rygg!

Nu dricker jag mitt efterlängtade kaffe och läser igenom lite bloggar, det är härligt att andas ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0