Det är vackert

Jag har haft en helt underbar dag hittills, tillsammans med hjärtat mitt och även ett par timmar tillsammas med bror och mamma. Det blev jätte god middag, tacos och till efterrätt blev det en slags tryffelkaka som Sofia hade bakat, super gott verkligen. Jag fick en stor ros, ett jätte fint kort och en lite ljushållare utav mamma i present. Hur gulligt? :) Till henne hade jag ett litet hjärta med en text på och lite kakor, haha. Men det är väl tanken som räknas, hoppas jag.

Utav mitt hjärta fick jag ett super fint halsband, så himla underbar är han. Visar er i morgon :) Nu ska vi mysa framför tv:n och bara rå om varandra resten utav kvällen. Det blir Wallander - Skytten.

Ha en fin kväll så hörs vi i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0